Logo Boom W
CZflag GBflag Flag_of_Germany

Logo Boom W

CZflag
GBflag
Flag_of_Germany

PRODUKTY

„On Demand“ výroba návodů, manuálů, učebnic a brožur

V rámci střední Evropy přicházíme s inovativní změnou výroby brožur, která spočívá v digitalizaci a automatizaci celého produkčního procesu. K výrobě bloků používáme plnobarevný rotační inkjetový tisk na nejmodernějším a nejrychleším stroji současnosti – Kodak Prosper 6000P, k výrobě obálek ofsetový nebo digitální tisk. Dokunčující zpracování umožňuje automaticky zpracovat variabilní počet listů. Toto řešení, na rozdíl od klasického analogového ofsetového tisku, přináší celou řadu výhod:

  • možnost zpracování středních a malých nákladů bez nutnosti výroby „na sklad“; zákazník objedná pouze v danou chvíli potřebné množství,
  • výroba různých jazykových a typových verzí (včetně vysoce personalizovaných 1:1 manuálů) s automatickou kontrolou finishingu,
  • připojení na ERP systémy zákazníků (např. automobilový, elektrotechnický a další průmysl) pro objednávání, výměnu dat a dodání návodů nebo manuálů pro jejich výrobky,
  • JIS „just in sequence“ proces výroby dle jednotlivých odvolávek na výrobu.

Škoda Auto a.s. toto řešení využívá pro celosvětouvou produkci své palubní literatury jako jedna z prvních firem ve střední a východní Evropě.

Vysoce personalizovaný direct mail
– 1:1 marketing

Nástupem nových digitálních technologií se oblast direct marketingu v posledních letech dramaticky změnila. Na jednoznačný trend posunu od ofsetově předtištěných a černobíle personalizovaných direct mailů k plnobarevně personalizovaných sdělení reagovala naše společnost již v roce 2007 instalací vysokoobjemové inkjetové technologie a finishingu, umožňují výrobu rozličného a kreativního direct mail.

Dnes našim klientům zejména z řad evropských retailových obchodníků (např. Tesco, Globus, DM drogerie, řetězce lékáren) poskytujeme projekty, které výrazně zvyšují responze na jejich marketingová sdělení. Tato řešení zdaleka nejsou postavena pouze na digitálních tiskových technologiích. Ve většině případů se jedná o cross-media řešení kombinující více kanálů (např. tisk, e-mail a internet).

TransPromo – dokumenty pro finanční instituce, telekomunikace a utility

Transactional and Promotional documents – transakční dokumenty (např. výpisy z bank nebo faktury telekomunikačních a utilit společností) v kombinaci s reklamním sdělením, které je „šito na míru“ konečnému zákazníkovi. TransPromo je komplementární strategie, která přináší následující benefity:

  • Konzistentní/perzistentní komunikace na bázi měsíční, čtvrtletní apod. komunikace se zákazníkem.

  • Negeneruje nové náklady (2in1). Přímo cílená nabídka je součástí transakčního dokumentu, tudíž dochází k úspoře obrovských nákladů na tisk a rozesílání dalších direct mailů.

  • Umožňuje prodej marketingového prostoru partnerům, čímž generuje výnos.

V ČR toto naše řešení využívá např. MONETA, Cetelem, Raiffeisen stavební spořitelna a další.

Boomailer – hybridní zpracování direct mailu

Kreativní selfmailery (integrovaný dopis s obálkou a např. odpovědní kartou) vyrábíme již od roku 2000 a tento produkt je stále populárnější. Může kombinovat ofsetový a digitální tisk, případně zcela digitální plnobarevné zpracování z role s netradičním a customizovaným dokončujícím zpracováním. Jedná o jedinečnou technologii, která vám umožní dosáhnout mnoha výhod:

  • strojová výroba, která je rychlá a spolehlivá,
  • nižší finanční náklady na výrobu než u klasického direct mailingu (o 20–30 %),
  • kreativní zpracování, které zaujme spotřebitele,
  • široké možnosti zpracování

Komerční tisk

Široké spektrum produktů určených pro propagaci výrobků, služeb a společností – to bylo vždy doménou naší firmy. Brožury, katalogy, letáky, plakáty, skládačky, výroční zprávy apod. mají i v digitálním světě svoji nezastupitelnou roli. 

Pro výrobu používáme široké spektrum našich technologií
– ofsetový i digitální tisk, různé typy dokončujícího zpracování a další.